ADAMA Yeni Sloganını Dijital Etkinlikle Duyurdu

70 yılı aşkın süredir 120’den fazla ülkede dünya tarımına çözümler geliştiren ADAMA, şimdi de yepyeni sloganıyla paydaşlarının yanında: Dinle > Anla > Paylaş

Her zaman olduğu gibi gelecekte de tarımın gelişmesi ve üreticilerin büyümesi için yapacağı çalışmalara odaklanan ADAMA, tüm paydaşlarını yeni sloganı “Dinle > Anla > Paylaş” ile tanıştırmak için yenilikçi bir lansmana imza attı. 2020’nin ilk çeyreğinden itibaren tüm dünyayı etkisi altına alan ve hâlâ devam eden pandemi sürecinde dahi paydaşlarıyla buluşmayı asla ihmal etmedi ve lansmanın merkezine dijital teknolojileri aldı. Tüm dünyada eşzamanlı olarak duyurusu yapılan yeni slogan için Türkiye’de 26 Ocak 2021 tarihinde dijital bir etkinlik organize etti.

Paydaşlarla buluşmada yenilikçi yaklaşım

Yaklaşık 250 zirai ilaç bayi ve distribütörün katılım gösterdiği dijital lansman etkinliği, “Dinle > Anla > Paylaş”ın tanıtıldığı animasyon film gösterimiyle başladı. Ardından hoş geldiniz konuşması için sözü devralan ADAMA Türkiye Ülke Müdürü Şahin Özkan, bayilere ve distribütörlere “Dinle > Anla > Paylaş” sloganının globalde ve Türkiye özelinde taşıdığı anlamı aktardı: “ADAMA Türkiye ekibi olarak hepimiz, öncelikle birbirimizi daha iyi anlamak, dinlemek ve paylaşmak için daha çok çalışıyoruz. Bu sloganımızı içselleştirip ve iletişim refleksi haline getirmek suretiyle siz değerli iş ortaklarımızla, üreticilerimizle ve diğer tarım paydaşlarımızla çalışmalarımızı sürdürmek istiyoruz.”

Açılış konuşmasının ardından Şahin Özkan’a Satış Müdürü Önder Yılmaz eşlik etti ve birlikte 2020 yılının değerlendirmesini yaparken, 2021’e dair de hedef ve planlamaları aktardılar. Türkiye’nin de için bulunduğu Hindistan, Orta Doğu, Afrika Ülkeler Grubu Başkan Yardımcısı Yossi Goldshmidt de dijital lansmanda Türkiye ekibini yalnız bırakmadı ve video ile yayına bağlanarak Türkiye’nin global ADAMA organizasyonu içindeki stratejik öneminden bahsetti.

Uzun yıllar ADAMA Türkiye bünyesinde Pazarlama Müdürü olarak görev yapan Funda Erdoğmuş ise 2020 sonu itibariyle ADAMA’daki yeni görevi olan Global Ürün Strateji Müdürlüğü ile ilgili detayları dile getirdi. Ayrıca Erdoğmuş, “Dinle > Anla > Paylaş” sloganının çıkış hikayesini de zirai ilaç bayi ve distribütörlerle paylaştı. Funda Erdoğmuş’tan görevi devralan Pazarlama Müdürü Nil Tanca Çelik ise yeni sloganın stratejik öneminden bahsetti.

Etkinlik boyunca Teknik Müdür Dr. Mehmet Kaya, Finans Müdürü Fatoş Hepşengenç, Ruhsatlandırma Müdürü Ali Tetik, Tedarik Zinciri Müdürü Esin Engin, Lojistik Müdürü Selim Mazliah ile İdari İşler ve İnsan Kaynakları Yöneticisi Filiz İlhan sahne aldı ve her biri “Dinle > Anla > Paylaş” sloganının kendi iş birimi çerçevesinde öneminden bahsetti.

Dijital etkinliğe zirai ilaç bayileri ve distribütörler yoğun ilgi gösterdi

Katılımcılar tarafından heyecanla takip edilen dijital lansman; sunumlar, oyunlar, filmler ve dünyanın dört bir yanındaki ADAMA çalışanlarından gelen görüntülü mesajlarla çok daha keyifli şekilde gerçekleşti. İnteraktif şekilde gerçekleşen etkinlik boyunca, tüm paydaşlar merak ettikleri soruları ADAMA ekibine iletme fırsatı buldu. Etkinlik sonunda ise Şahin Özkan tarafından bu sorular cevap buldu. Lansmana özel gerçekleştirilen “Tek Soru-Tek Cevap” konseptli yarışmalarda ise birinci olan isimler sürpriz hediyeler kazandı. Etkinlik sona ererken sözü tekrar devralan Şahin Özkan, bütün katılımcılara gösterdikleri yoğun ilgi için teşekkür ederek kapanış konuşmasını gerçekleştirdi.

ADAMA’nın “Dinle > Anla > Paylaş” lansmanı kapsamında zirai ilaç bayi ve distribütörler için hazırladığı hediye kutuları da dijital etkinlikle eş zamanlı olarak gönderildi. Katılımcılar hediyeler için teşekkürlerini ayrıca iletti.

ADAMA “Dinle > Anla > Paylaş” ruhuyla hizmet etmeye devam edecek

Daima yeniliklerin peşinde olan ve tüm tarım paydaşları için yenilikçi çözümler geliştiren ADAMA, düzenlediği dijital lansman ile her koşulda paydaşlarının yanında olduğunu bir kez daha gösterdi. Yeni dönemde de tarımın gelişimine katkıda bulunmak için üreticileri her zamankinden daha fazla dinleyecek ve çok daha iyi anlayacak olan ADAMA, öğrendikleriyle yollarına ışık tutacak çözümleri paylaşacak. Genlerinde bulunan paylaşımcı ruh ile, geliştirdiği çözümleri üreticilerin hizmetine sunmaya devam edecek.

Önceki yazı
Süs bitkileri sektöründe ihracat artıyor, ithalat azalıyor
Sonraki yazı
Proto Tohum ve Sanat…

Bizi Takip Edin

E-Bülten

E-Mail Bültenimize Abone Olun Olup Bitenlerden İlk Sizi Haberdar Edelim.

Lütfen geçerli bir e-posta adresi girin.
Menü