ADAMA Turkey, bu yılın başında yeni fungisitlerinin kampanyasını, “Merhaba! ADAMA’ nın yeni fungisitlerini konuşabilir miyiz?” sloganı ile tüm sektöre tanıtmıştı. O günden bu güne kampanya hız kesmeden farklı lokasyonlarda ve farklı iletişim kanallarında devam ediyor. Kampanyanın oldukça güçlü etkileri olurken, sektörde fark ediliyor. Ayrıca kampanyanın iletişim dili oldukça samimi.
Merhaba kampanyasında yer alan ürünler, ECOLIA® 300 EC (Difenoconazole + Prothioconazole), EXENTIS ® 350 SC (Azoxystrobin + Prothioconazole), MAGAN® (Prothioconazole) ve PROTADIS® 225 EC (Prothioconazole + Fluxapyroxad) olarak güçlü bir portföy dikkat çekiyor. ADAMA Turkey’in mevcut portföyünde bulunan güçlü fungisitlerinin yanına bu lansman ürünleri de eklendiğinde firmanın gücüne güç katan bir tablo ortaya çıkıyor. Tüm bu fungisitler ile başta hububat olmak üzere, şekerpancarı, soya, yer fıstığı ve nohut tarlalarında artık çiftçiler mantari hastalıklara karşı daha da güçlenecekler.
Kampanyanın diğer dikkat çekici bir özelliği lansman ürünlerinin ADAMA’ya özgün olan ve ilk kez kullanılan Asorbital Formülasyon Teknolojisi ile üretilmiş olmaları. Asorbital Formülasyon Teknolojisi, fungisitin penetrasyon hızını geliştirerek bitkide mükemmel sistemik hareketliliği sağlıyor. Bu da bitkide uzun süreli koruma, üstün etkinlik ve yüksek verim getiriyor.
Sonuçları tarlada görme zamanı!
ADAMA Turkey, bu zamana kadar farklı platformlarda anlatmış olduğu tüm bu ürünlerin tarla performanslarını hem kendi ekibi ile hem de İç Anadolu bölgesinde bulunan iş ortakları ile paylaşmak için harika bir tarla günü organize etti. Ayrıca tarla günü konseptine de yeni bir soluk getirdi. Tüm misafirleri ile her bir ürünün denemelerinin olduğu tarlada kahvaltı organizasyonu ile bir araya gelen ADAMA Turkey, sonrasında misafirlerine gruplar halinde deneme parsellerinde ürün performanslarını gösterdi.
Merhaba tarla günü etkinliğinden tüm misafirler mutlu ve çiftçilere sunacakları yepyeni fungisitler ile ayrıldı.