Stoller, Growtech fuarında da bilimsel çözümleri ile fark yarattı

Stoller, Growtech Eurasia 2022 Antalya fuarında, mevcut ve yeni müşterileri ile bir araya gelerek değerlendirme ve paylaşımlarda bulundu. Stoller firması, bitki besleme ve özellikle bitki fizyolojisi alanında uzmanlaşarak ilerlemeye devam edeceğini, işlerinin merkezinde üreticilerin ve bitkilerin olduğu mesajının altını çizdi.

Bitki besleme ürünü satan bir firma olmanın ötesinde öncelikle bitkilerin performanslarını etkileyen faktörleri inceleyen, araştıran ve bilimsel çözümler sunan bir firma hedefinde olduklarını belirten Stoller Pazarlama Direktörü Dr. Canan Yılmaz, tüm bunları en iyi biçimde yapmak için yeni yılda hem ekiplerinin hem de bayi ağının gelişimine daha da önem vereceklerini söyledi. Stoller Akademi projesi ile 2017 yılından beri her ay düzenli eğitimler vererek sektörde bitki besleme alanına temiz bilgi akışı sağlamak için çalıştıklarını vurgulayan Yılmaz, aynı zamanda her yıl birçok üniversite ve enstitü iş birliği ile farklı bitki gelişim dönemlerindeki sorunları çözmeye yönelik araştırma ve projeler yaptıklarını kaydetti. Türkiye genelinde tarımın yapıldığı her bölgede Ziraat Mühendislerinden oluşan ekipleri ile hizmet verdiklerini ifade eden Yılmaz, “Azerbaycan, Türkmenistan, Lübnan, Umman, Mısır, Suudi Arabistan, Ürdün, İran gibi komşu ülkelere de ihracat yaparak yurt içindeki tecrübelerimizi yurt dışına sunuyoruz. Fuar konseptinde bitkilerin ve üreticilerin yanındayız sloganı ile yer alarak, 2023 yılında saha çalışmalarımızı daha da arttıracağımızı, ürün portföyümüze eklenecek yeni ürünler ile hem bitkilere hem üreticilere destek olacağımızı belirttik. 2022 yılı içinde ham madde, ekonomik alım güçlükleri, iklim sorunları gibi tarıma etki eden birçok faktör ile karşılaştık, 2023 yılının da kolay olacağını düşünmüyoruz, ancak şartlara uyumlu ve müşterilerimize çevik bir hizmet verebilmek için hazırlanıyoruz” dedi.

Growtech fuarının 22 yıllık geçmişinde 20 yıldır düzenli olarak katılım sağladıklarının altını çizen Yılmaz, fuar sırasında ihracat kanalları için birçok bağlantı kurduklarını ve aynı zamanda birçok mevcut müşterileri ile yeni yıl hedeflerini değerlendirme şansı bulduklarını aktardı. Geçmiş yıllara göre ziyaretçi çeşitliliğinin ihracat açısından geliştiğine dikkat çeken Yılmaz, diğer taraftan yurt içinden ziyarete gelen tüm müşterileri ile buluşmak ve onları misafir etmekten duydukları memnuniyeti dile getirdi.

Önceki yazı
Growtech 2022’de Agrobest Grup rüzgârı esti
Sonraki yazı
Fall Creek Türkiye Sorumlusu Halil Oymak: “Yaban mersini geleceği çok parlak bir ürün ve önümüzdeki 10 yıl içerisinde üretim alanlarında çok ciddi artış olacak”

Bizi Takip Edin

E-Bülten

E-Mail Bültenimize Abone Olun Olup Bitenlerden İlk Sizi Haberdar Edelim.

Lütfen geçerli bir e-posta adresi girin.
Menü